10 000 FORNØYDE KUNDER - GRATIS FRAKT - 30 DAGERS ANGRERETT

Angrerett

Kjøpsvilkår 

Ved forbrukerkjøp gjelder bestemmelser i "Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven)".
Angrerettloven kan du lese her: http://www.lovdata.no/all/nl-20001221-105.html 

Registrering av informasjon

Opplysninger om kunder registreres kun i forbindelse med salg. Informasjonen du oppgir er konfidensiell og ingen informasjon sendes videre eller selges til tredje part. Registrerer du deg som mottaker av nyhetsbrev i handleprosessen vil kun ditt navn og epostadressen du oppgir brukes til dette formålet. Mediaproff lagrer ingen opplysninger om kredittkort.

 

Portotakster og forsendelse

Vi ekspederer din bestilling i løpet av tre virkedager. Frakten er grattis!

 

Retur/Reklamasjon

Vår retur-policy varer i 30 dager etter at produkter er mottatt og gjelder dersom kunden ikke er helt fornøyd med produktene fra oss. Hvis 30 dager har gått siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg tilbakebetaling eller utveksling. Gjelder det returer utenfor vår fornøydhetsgaranti, og det ikke gis noen spesiell grunn til retur så gjelder standard 14 dagers returrett. Vi har lagt ved standard angrerettskjema med 14 dager frist på kvitteringsmailen du mottar ved kjøp som er påbudt av norsk lov. Angrerettskjema kan sendes til oss per epost widesea@kontakt.support

Får vi tilsendt en retur/reklamasjon som ikke godkjennes må kunden selv forhåndsbetale frakten det koster å sende varen tilbake. 

For å være berettiget til retur, må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. 

Pengene tilbake-garanti / 30 dagers åpent kjøp / 45 dagers frakt trygghet

For å gi deg en ytterligere trygghet tilbyr vi deg pengene tilbake om du ikke er fornøyd. Det er jo lov å ombestemme seg!

30 dagers åpent kjøp gjelder ikke mobiltelefoner, kjøkken, varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling. Som hygieneprodukter regnes blant annet tannpleieprodukter, hud- og kroppspleie-produkter, ørepropper / in-ear hodetelefoner og liknende. Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentakende misbruk.

For å gi deg en ytterligere trygghet tilbyr vi deg pengene tilbake om produktet kommer ikke fram etter 45 virkedager. *Ingår ikke helgdager og røde dager. 

NB! Produktet som leveres inn må være i samme stand som når det ble kjøpt. 

 

Pakker som ikke hentes

Dersom kjøper ikke henter ut en pakke, må kjøper dekke omkostninger for ny frakt. 

Å benytte seg av angreretten, og å ikke hente ut en ordre, er ikke det samme. Ønsker du å benytte deg av 30 dagers angrerett, ber vi deg hente ut pakken, og følge instruksjonen som skal være vedlagt sammen med din ordre.

Bring/Posten sender ut melding om ankommet gods så snart den er ankommet utleveringsstedet. Denne meldingen blir sendt på nytt etter ca 1 uke. Dersom pakken ikke blir hentet ut innen 14 dager, vil den bli sendt i retur til oss, med melding om uavhentet gods. Vi forbeholder seg retten til å avkreve et gebyr på kr 150,- for sendinger som ikke blir hentet ut. Dette gebyret dekker våre administrative kostnader i forbindelse med behandling av returen. Gebyret trekkes fra det innbetalte totalbeløpet, hvorpå resten blir refundert til ditt registrerte kredittkort. Du vil få melding på e-post om dette.

Pakker som er tapt eller glemt å leveres av Posten.

Dersom vi har sporing nummer og derfor kan bevise at pakken har blitt levert, vi har ingen ansvar at refundere pengene og derfor ansvaret faller på Posten. Vi ber derfor alle kunder sjekke opp med posten om pakken kan ha blitt glemt å leveres og ligger fortsatt på lageret- 

OBS: Posten har kommentert at det fins en økning av saker der pakker har blitt stjålet. 

 

Refusjoner (hvis aktuelt)

Når din reklamasjon/retur er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen din. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din.
Hvis du er godkjent, blir tilbakebetalingen din behandlet, og en kreditt vil automatisk bli tilbakeført på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 5-10 dager.

 

Sen eller manglende tilbakebetalinger (hvis aktuelt)

Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før tilbakebetaling er offisielt postet.
Neste, kontakt din bank. Det er ofte litt behandlingstid før en tilbakebetaling blir lagt ut.
Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt din tilbakebetaling, vennligst kontakt oss på widesea@kontakt.support

 

Salgsposter (hvis aktuelt)

Kun faste priser kan bli refundert, dessverre kan salgsartikler ikke refunderes.

Utveksling (hvis aktuelt)

Vi erstatter kun gjenstander hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den til samme vare, send oss ​​en e-post til widesea@kontakt.support

Gaver

Hvis varen ble merket som gave når den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt for verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg per epost.

Hvis varen ikke var merket som gave når den ble kjøpt, eller gavegiveren hadde ordren sendt til seg selv for å gi deg senere, vil vi sende refusjon til gavegiveren, og han vil finne ut om din retur.

Frakt

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader kan ikke refunderes. Hvis du mottar tilbakebetaling, blir kostnaden for returforsendelse trukket fra refusjonen din.


Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for ditt utvekslede produkt å nå deg, variere.

Hvis du sender en vare over 700 kr, bør du vurdere å bruke en sporbar fraktservice eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta det returnerte elementet.

 

30 dagers åpent kjøp

Hos oss kan du alltid bytte varen innen 30 dager

100% fornøyd garanti

Vi tilbyr 100% fornøyd garanti - er du ikke fornøyd kan du bytte varen. 

Suveren kundeservice

Vi gjør vår ypperste for å gi deg som kunde den beste opplevelsen. 

Sikre betalinger

Din kortinformasjon er alltid kryptert og sikker hos oss